20120218

Vad jag kan! =)

Hemma igen!

Jag och Lars har varit till syrran i Karlstad och hämtat en bil.

En liten Opel Corsa som vi ska köpa på avbetalning.

Snällt och hjälpa oss och få det bättre ekonomiskt!

Fick kaffe o semla oxå =)

Hann med en snabb sväng till Susanne och Kjellis med.

Tyvärr var inte Susanne hemma,

men fick se pållarna iaf =)

Var in till godislagret o köpte lördagsgodis.

Sen en sväng till Lidl o köpte kaffe o hundmat.

Var jobbigt att köra,

en massa trafik på dit och hemvägen.

Fjällresenärer.... med lådor på taket ( huvudet) ;)

Sa fel en gång när jag och väninna åkte hem från utekväll.

Hade väl tagit en öl för mkt o då sa jag:

- Kommer sådana där bilar med lådor på huvudet he he

Den bjuder jag på =)

Helt slut nu.

Men klappar mej själv på axeln!

Jag klarar av mer och mer!

Köra ensam ( men Lars åkte ju före )

Handla ensam i 2 affärer.

Stora framsteg för en som har Socila Fobi och Panikångest.

Alla år med terapi börjar ge resultat.

Men som sagt det tar på kroppen.

Nu en lugn lördagskväll med familjen.

Kramiz







1 kommentar: